Min bloggliste

søndag 28. mars 2010

Ny blogg

Etter å ha blogget i noen nettsamfunn i noen år, så har jeg bestemt meg for å opprette min egen blogg ute i den store verden.
Den er åpen en stund, men jeg kommer nok til å lukke den etter en tid..for jeg vil legge ut bilder av sønnene mine og meg selv her. :)

Litt om meg selv:
Jeg er ei jente på 37 år, gift og har to barn + en hund (som har fungert som barnesubstitutt i noen år..)
Jeg er i permisjon etter å ha født tvillingguttene mine 28.januar i år.

Jeg er til tider ganske kreativ, men min store lidenskap (utenom ungene) er sang. Jeg har sunget i mange år, både i kor og solistisk. Jeg har hatt en pause nå i svangerskapet, men jeg kjenner at jeg har et behov for å begynne å synge igjen. Og noe annet enn barnesanger. *hehe*

Jeg elsker mitt nye liv som tobarnsmamma...men jeg må¨innrømme at det IKKE er en dans på roser. Å være mamma til to mnd gamle tvillinggutter krever sin kvinne!!
De var etterlengtet disse to små..vi prøvde i mange mange mange mange år og var igjennom noen prøverørsforsøk før det lykkes. Og her sitter jeg da, med verdens flotteste gutter (selvsagt) og et liv som truer med å spise meg opp til tider...Og jeg ville ALDRI byttet det vekk for noen penger i verden!!!!

2 kommentarer: