Min bloggliste

tirsdag 27. april 2010

Det er ganske så nøyaktig ett år og en mnd siden jeg stod på sykehuset i Haugesund og FORLANGTE at de tinte opp to av eggene mine, for jeg SKULLE ha innsatt to egg.
Det ble en heftig diskusjon mellom legen og meg, men jeg vant på argumentene mine. *hehe*

Jeg reiste hjem derfra med vissheten om at såfremt to overlevde av mine tre egg, så ville jeg få to innsatt..og da økte sjangsen min til å bli gravid. (Nei, de sier at det IKKE er slik, men med min logikk så får jeg ikke det til å stemme...uansett så følte jeg at det var tilfelle. Så da så! *sta* )

Det var aldri i min villeste fantasi tanker om at begge ville feste seg og to babyer kunne bli resultatet. Jeg var bare så fokusert på at iallefall ett egg skulle feste seg at jeg fortrengte alt annet.

Nå er de to 'eggene' blitt tre mnd gamle. Tiden går utrolig fort...
De vokser for hver dag som går, og legger på seg godt. Jeg nyyyter hvert et sekund jeg kan ha dem i armene mine og la dem sovne på brystet mitt. Det tar ikke så lang tid før de ikke vil det lenger.

Det er så kjekt nå. De smiler MASSE og kjenner godt igjen Mamma og Pappa. De er to veldig "snille" barn. (Jeg skriver snille i anførselstegn, for alle babyer er jo snille...men vi mangler litt bedre ord tror jeg.)De sover godt. Nå sover de gjennom natten med kun en mating, og ikke alltid det engang! Flere ganger sover de fulle netter..og det er jo bare fantastisk.
De skriker veldig lite. David breker litt når han er sulten, og Michael når han er sulten eller trenger litt kos.
De har begynt å interessere seg for leker nå, og de to bamsene de fikk av Jan Olav på sykehuset (en Ole Brumm og en Tigergutt) er favorittene. De kan de ligge å 'snakke' med i timesvis. *hihi*

Babygymen er også veldig populær nå, og det er storveis når de tilfeldigvis slår borti lekene så de lager lyd eller beveger seg. Da går smilet helt rundt! :D

De er to fantastisk gode gutter, og jeg takker hver dag for at jeg har fått dem!! De er mine!! Ingen skal hente dem eller ta dem med hjem...De er MINE!!!! *lykkelig*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar